przed i po

gdy cichnie sto lat, a w uszach dźwięczy cisza po huku przepięknych urodzinowych fajerwerków na tle nocnego nieba pozostaję ze swymi myślami, mrozem i bezpiecznym ramieniem M.
nie podejrzewałam, że tak będę przeżywać ten moment.
czy czterdziestolatka może malować się tak jak chce a nie powinna, nie nosić marynarek i żakietów, tańce szalone uprawiać po butelce wina, nie zgorzknieć, mieć siłę być taka jak chce, a nie jaką chcą ją widzieć inni.
czy zdążę spełnić swe marzenia.
"wiesz, że razem mamy teraz 80 lat". ok ok poproszę o 200. razem:)






i jeszcze dla Tych co słali życzenia w przeróżny sposób, pisząc, śpiewając i rozczulając - ogromny całus!!

Komentarze

  1. Możesz wszystko! Mało tego MUSISZ i MASZ PRAWO móc wszystko :) Kiedy jak nie teraz? Kto jak nie Ty? No ok, jeszcze ja, również czterdziesto (trzy) letnia :)
    Bardzo kochają Cię osoby, które tak Cię obdarowały... a M to już całkiem oszalał :)
    Chciałabym, żeby jeszcze kiedyś... tak....ktoś oszalał na moim punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rycz!!!
      Ps. Jaki to tort?????

      Usuń
    2. Tort by Mama. z koślawym sto lat ale najpiękniejszym na świecie:)

      Usuń
  2. 200 lat razem!
    A czterdzieści lat to idealny wiek, by być taką, jaką się chce, a nie, jaką chcą nas widzieć inni! zdecydowanie!
    I pisze to (prawie) czterdziestolatka ;-))) howgh!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie że możesz wszystko ... :))))
    Póki serce bije, póki sił starczy ...
    I karm swą duszę piękną miłością, dobrą muzyką, niezapomnianymi smakami i zapachami, czytaj zachłannie, bierz z życia pełnymi garściami.
    Raduj się każdą cenną chwilą.
    Nie trać czasu na myśli "czy wypada?"...
    Szkoda życia na nie marnować.
    Dwustu lat razem! :)
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, nie mam pojęcia kiedy masz urodziny, ale kilka zdań odbijam w Twoją stronę - raduj się każdą cenną chwilą - to pięknie powiedziane! a chwila każda jest cenna a życie to te chwile.
      całuję! dziękuję!

      Usuń
    2. 15 grudnia :)
      Za 6 lat i ja będę przebijać licznik ;)
      A co do słów odbitych w moją stronę ... to dokładnie o tym pomyślałam pisząc do Ciebie. Tak to już jest że łatwiej komuś życzyć, radzić i wskazywać kierunek, niżeli taki sam plan wprowadzić we własne życie.
      Ale staram się o tym wszystkim pamiętać i to jest najważniejsze :) Ty również pamiętaj!
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Aśku, witam w klubie :) i przede wszystkim najlepszego wszystkiego!:* ściskam.
    Piękną duszę masz więc, co tam lata, możesz wszystko i jeszcze więcej bo wiesz CO. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Sylwuś:) och,tak tak, klubowiczki 40 rulez!

      Usuń
  5. Joanno, sto lat, speknienia marzen, pieknych podrozy oraz abys zawsze byla soba, niezaleznie od wieku :)
    Oczywiscie, ze mozesz ubierac sie jak chcesz, to Twoje zycie :)... byc jaka jestes a nie jaka chca Cie inni...
    Pozdrawiam cieplutko, OLa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Olu:) i posdrawiam
      i będę się starać zawsze być sobą. romantyczno nostalgiczną z ułamkiem wariactwa;)

      Usuń
  6. Kochana Joanno!
    Wszystkiego co dobre.
    Inspiracji, drobnych radości i tych całkiem dużych. Spokoju, by myśli płynęły swoim rytmem.
    PS W mojej świadomości byłaś co najwyżej 30-latką! Cały czas otwarta na nowe-w kuchni i w muzyce ;). Młody duch :D.
    Po za tym twierdzę, że wiek to sprawa umowna :).
    Pamiętaj, że możesz wszystko, wszystko co do Ciebie pasuje.
    Gdybym wiedziała i znała adres przesłała bym chociaż kartkę-napisz mi w mailu ;)
    A! I skoro 17-tego, to jesteś Wodnikiem :), ja też, bo moje minęły pod koniec stycznia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, fajne to bycie trzydziestolatką w Twej świadomości. tak pozostawmy hihi :))
      dziękuję za życzenia tak prawdziwe i tak pożądane przeze mnie. spokój..
      i tak tak Wodnik!! a Wodniki to dusze bardzo bliskie sobie. wiem to.
      to co, po kartce na imieniny?? :)

      Usuń
    2. hahah może być :)
      Twoje w maju? ;>

      Usuń
    3. A! i tu masz na wątpliwości.
      Whitney (dużo późniejsza, ale piosenka adekwatna na Twoje rozterki ;)-musisz wiedzieć, że jeśli o nią chodzi to jestem zbzikowaną fanką ;) )>https://www.youtube.com/watch?v=aA9mmz508Ro

      Usuń
    4. moje w maju. Twoje w lipcu?:))

      Usuń
  7. Asiu Si ! Wszystkiego co najlepsze !!! Dużo,dużo zdrówka i jakiegoś spotkania wkrótce...??? Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niunieczko, dzięki, i do spotkania przy winku. całusy!

      Usuń
  8. Radości z każdego nowego dnia, który przed Tobą, wszystkiego, naprawdę wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki ogromne:)
      PS Kasia cieszę się, że znów recenzujesz.

      Usuń
    2. Powoli wracam do normalności, ostatnio mnie życie przerastało, ale powoli wracam do normalności :) ps. Mimo, że nie komentowałam i mało pisałam w ogóle to zawsze tu u Ciebie i tak byłam, zawsze chyba już będę, bo mi do Twojej duszy blisko.

      Usuń
    3. bo wiele wspólnego mamy. ściskam!

      Usuń
  9. Spełnienia marzeń! Wiary w rzeczy niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych chwil w codzienności!
    PS. miałam to samo co sweet pea :) zdecydowanie byłaś dla mnie 30stką!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) niech będzie codzienność piękna, dia a dia. i dla Ciebie także.
      PS dla siebie samej wciąż jestem 30stką :))

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego! Pięknego życia, dużo ciepła, życzliwości zewsząd i optymizmu! Stala Czytelniczka A :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz