uwaga będzie pysznie!

bywam obdarowywana, na przykład torebką tapioki.
jestem szczęściarą:)



pudding z tapioki
na około 4  miseczki

1/2 szklanki tapioki zalewam zimną  wodą na  godzinę. odcedzam na sitku
tapiokę umieszczam w garnku o grubszym dnie i wlewam 2,5 szklanki mleka 3.2%
dodaję łyżkę miodu i łyżkę domowego cukru waniliowego
gotuję mieszając około 10 minut do konsystencji budyniu
do zjedzenia na ciepło lub zimno,  z dowolnym  owocowym dodatkiem
- u mnie z domowym  powidłem śliwkowym z gorzką czekoladą by Mama



Komentarze

  1. Mniam, mniam, wyglada tak smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. otóż ja właśnie zostałam obdarowana nią
      o taką:http://malinowychrusniak.com.pl/images/tapioka.jpg

      Usuń
  3. Zabij mnie...nie wiem co to tapioka. Ale wygląda pysznie i na pewno bym ją pokochała od pierwszego zerknięcia na ten Twój słoiczek pełen słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam... :)
      I przepadłam!!!!
      Zerknij na to - http://www.jadlonomia.com/2014/05/kokosowy-p-udding-z-tapioki-z.html

      Usuń
  4. ...jest pysznie! muszę zakupić, bo jak już wspominałam, uwielbiam! a chia próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam.. tyle smaków jeszcze przede mną..:)

      Usuń
  5. Wpadam machać, i od razu smakowicie... się robi.
    Witaj Joaśku! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz