Fajnie byłoby zjeść chłodnik ...  póki co,  "zimowy barszczyk";)


- kubek namoczonej fasoli gotuję około godziny w osolonej wodzie

- kilka ziemniaków pokrojonych w kostkę gotuję ok 10 minut, odcedzam

- około 4-6 buraczków obieram, kroję na połówki, zalewam bulionem warzywnym, dodaję 3 ziarna ziela angielskiego, liść  laurowy i gotuję ok 30 minut

- po tym czasie buraki wyjmuję z wywaru i kroję drobno

- łyżkę mąki mieszam z kilkoma łyżkami jogurtu, dodaję odrobinę wywaru i przez małe sitko (dzięki temu unikam grudek) wlewam do zupy 

- pokrojone buraczki umieszczam z powrotem w zupie, dodaję ziemniaki
 i fasolę, gotuję jeszcze chwilę

- doprawiam solą morską, świeżo zmielonym  pieprzem, octem winnym
 i  cukrem

Komentarze

  1. Pysznyyy jest!!!!!! Kupilam buraczki i w sobote ugotowalam, cudowny zapach i smak domku zawital u mnie:) Zamiesc jeszcze przepis na pierogi dla dummies:) Caluje z wisennego Halle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana A., jeśli przyczyniam się, do tego, że coś smakuje i wywołuje błogie mmmm.. to jestem happy:), będą i pierogi :) kup awokado, bo wieczorem guacamole!

      Usuń
  2. tak jest!!! Mam zaplanowane zakupy na dzisiaj wiec awokado juz umieszczam na liscie ;) Caluuujjje mocno i czekam na was i na pierogi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem stwierdziłam, że moje awokado musi dojrzeć, wkładam do papierowej torebki razem z jabłkiem i czekam :)

      Usuń

Prześlij komentarz