Z cyklu duety. Z wielkiej sympatii do Anneke Van Giersbergen.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. też tak myślę :) wczoraj odtworzyłam go ze sto razy

      Usuń
  2. ja jednak zostane przy Anneke z the Gathering
    http://www.youtube.com/watch?v=X2ZOQo2fcPc&feature=related
    ale nie zmienia faktu ze kawalek cudowny....

    Calujeeeee Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, Anneke z The Gathering przede wszystkim. Ich płyty mam zdarte do granic.
    I ja też Cię mocno całuję!!!! I czy w zachodniej Europie już wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wiosna na calego!!!!!! Slonko, cieplo a i w sercu jakos tak lekko;) tego wlasnie potrzebowalam... A na dalekim wschodzie widac pierwsze oznaki idacej od nas do was wiosny???

    Mocno sciskam i ciumkam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurcze właśnie że oznak wiosny brak! szarość szarość szarość..tulipany i hiacynty muszą ratować sytuację :) plus małe przyjemności i da się wytrzymać :)))

      Usuń
  5. o przepraszam ale czy J. jest miastem na ,,dalekim wschodzie"?????? D.
    p.s. nie mam tel do konca tyg ...... pewnie powiesz jak zwykle...no cóż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o przepraszam ale jeśli wziąć pod uwagę Europę to niestety my na daleeekim wschodzie :)
      cześć Kochana:)
      ad. p.s. nic nowego :)))

      Usuń

Prześlij komentarz