Nietykalni. Wszystko się zgadza. Wzrusza, i tak pięknie się kończy.  






 

Komentarze

  1. Kochna nie mówłam .... jest świetny wiesz ostatnio czytalam ze wypzedził ponoc Ojca Chrzestnego jako film wszechczasów super ze poszliscie z M.:)
    dobranoc
    p.s.uwielbiam tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyprzedził..nie dołaczam sie do komentatora z dołu bo wiem ile to warzy:):PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry:)) dzięki Misia za miłe słowa:)))
      Nietykalnych obejrzałam samotnie w piątkowy wieczór,M.wrócił na koniec filmu i tylko donosił mi chusteczki:)

      Usuń
  3. film jest boski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zaczynam popadac w depresje dzis po raz drugi podeszłam do sprawy tzw Rolady Cukiniowej i dochodze do wniosów 3 a mianowicie:
    1. skłdniki z których Ty robiłas były lepsze
    2. jesteś mega kucharka
    3. ja jestem kucharka do bani
    a i 4 wniosek: moja kuchnia szybko sie brudzi
    jednak iz daje sobie trzecia szanse prosze Cie zrób i wrzuc na bloga niech Twoj Wielki Przysytojny Super Swietny i Niezastapiony M. zrobi kilka fotek jak to zwijac itp itd
    z góry dziekuje
    Twoja Zalamana Brakiem Obiadu D.!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej widzę, że sprawa tzw Rolady Cukiniowej wymaga głębszej analizy, bez butelki wina nie ma co podejmować tematu:))

      Usuń

Prześlij komentarz