Kupiłam najgrubszy sweter jaki udało mi się znaleźć w sklepie na R., beżowy w grube warkocze, 
długi, z ogromnym golfem. A i tak marznę w pracy.


Zupa porowo - ziemniaczana
2-3 ziemniaki - obieram i kroję w kostkę
por, 1 duży lub 2 mniejsze - białą część pora dokładnie myję, kroję na cztery części i każdą z części w paski
łyżka masła i oliwy z oliwek, bulion warzywny,  suszony tymianek, sól i kolorowy pieprz
ser camembert

na maśle i oliwie duszę pokrojone pory, po chwili dodaję ziemniaki, podlewam odrobiną wody i duszę pod przykryciem kilka minut
wlewam litr bulionu warzywnego, wsypuję łyżeczkę roztartego w dłoniach suszonego tymianku,  na małym ogniu gotuję zupę pod przykryciem około 30 minut,  
na końcu dodaję połowę sera camembert obranego ze skórki, mieszam aby ser się rozpuścił, przyprawiam zupę solą i świeżo zmielonym kolorowym pieprzem

Komentarze

  1. joanno koniecznie pokaz!

    OdpowiedzUsuń
  2. No Asiula koniecznie koniecznie wszyscy chca zobaczyc:)
    ziemiaki z serem camembert...... a u mnie odgrzewane pierogi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiek w ramach przerwy slyszalas ja nie moge sie doczekac http://www.youtube.com/watch?v=8SVWV27uQdE
    p.s.jezeli moge troche prywaty to dla mojego G. wiem ze ona tez tu czasami zaglada dowiedziec sie co tam slychac w J.:) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. Tak się cieszę, że Cię mam, Nikomu cię nie dam.. :)
      ps 1 właśnie pisałam smsa do Ciebie:)
      ps 2 Drogi G.,
      w J.wszystko ok, knajpy nie plajtują, a nawet powstają nowe, jedyne kino w mieście działa i wyświetla seans dla 4 osób(!)
      budowa obwodnicy idzie pełną parą, maniak nie wiadomo złapany czy nie, korki jak były tak są, a galerie handlowe reprezentują coraz niższy poziom.
      pozdrawiam
      joanna / juana / asiek

      Usuń
  4. Boze jak ja Cie kocham!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=YKlbJnAGOHQ&feature=related

      :)))

      Usuń
    2. uwielbiam !!!!!!! cale studia, wszystkie doly zawsze mnie ratowala. i zawsze powtarzalam mojemu G. ze to o mnie!!
      dobranoc :)

      Usuń
  5. GDZIE TEN SWETEREK??? POSZUKUJE INSPIRACJI;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie rano przeżywam dramat pt nie mam się w co ubrać:)
      słabo z tą moją inspiracją:(

      Usuń
  6. Kochana nie tylkoo Ty takie poranne dramaty przezywasz... a sklep na R. ma rewelacyjna jesienna kolekcje,, zwlaszcza buty.. Twoja A.
    P.S. musimy cos wymyslec coby R. w niemczech otworzyli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty z Twoim london lookiem chyba masz wizję każdego ranka na siebie, nie wierzę, że nie! :)
      PS nie gadaj, nie ma sklepu na R. w Niemczech?? duuuży błąd:)

      miłego weekendu:))))

      Usuń

Prześlij komentarz