Placki cukiniowo-kurczakowe.  Białe wino w środku tygodnia, a co!


- filet z kurczaka  - zmielony w blenderze lub bardzo drobno pokrojony
- 1 cukinia starta na tarce na grubych oczkach, odciśnięta z nadmiaru wody
- garść startego sera żółtego (100 g) (dodatkowo starłam jeszcze grudkę sera pleśniowego Lazur)
- 1 jajko
- sól, pieprz, szczypta gałki muszkatołowej i suszonej bazylii

mieszam składniki łyżką i smażę na oleju z pestek winogron
odsączam na ręczniku papierowym, podaję z sosem czosnkowym

Komentarze

  1. A co!! To ja dzisiaj tez takie zrobie!! :) a podczas gotowania bede sluchac jego... http://www.youtube.com/watch?v=S_pThn51aLk&feature=related - pewna poznanska czarownica sprawila, ze sie nie moge oderwac od tego glosu... :* Caluje Cie Kochana A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, a co! :) Wiedźmo Ty Moja:)

      PS coś mi się wydaję, że powstanie nowa kategoria postów:
      polecane przez.. :)))
      dziękuję

      Usuń
  2. A co a niech powstanie :) Milego dnia kochana :*
    P.S: Poznanska Wiedzmo chcemy wiecej!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również Kochana miłego dnia i wieczoru:)z książką czy filmem?

      PS przyłączam się do apelu:)))

      Usuń
  3. hmmm z ksiazka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dzisiaj nasze podejście do placków hihi :) a wczoraj razem z tym Panem i jego zespołem śpiewałam na koncercie :)) http://www.youtube.com/watch?v=di_UYT6RqIg&list=UUTzfF2aUVf0xaUU3PtSLhEA&index=1&feature=plcp Buziaki moje czarodziejki z księżyca :)Dż2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty!! :) mam nadzieję, że placki smakowały hihi :)))

      Usuń

Prześlij komentarz