Najbardziej lubię zabierać je ze sobą do pracy i zjeść na drugie śniadanie. I jeszcze w kinie lubię. 
I czytać z nimi lubię.


Domowe batoniki muesli
2 jajka, 2 łyżki mąki pełnoziarnistej, 2 łyżki otrębów owsianych
2 łyżki jogurtu naturalnego 
2 łyżki miodu, 2 łyżki cukru brązowego
po 3-5 łyżek ulubionych bakalii
u mnie: suszona żurawina, suszone mango (z drogerii R.), płatki migdałów, ziarna sezamu, orzechy laskowe i włoskie

chwilę miksuję ostrzami blendera, najpierw orzechy, później dodaję resztę,
wykładam na papier do pieczenia, rozsmarowuję kwadrat  o grubości  1 cm i piekę ok 40 minut w 180 stopniach, po ostygnięciu kroję ostrym nożem

 inspiracja  stąd

Komentarze

  1. Chyba wracasz do formy Dj

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia jak ja tesknie za Toba!!!!! w niedz na pewno sie widzimy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ja mogę powiedzieć, zapomniana, a potrzebująca wsparcia, walcząca z przeciwnościami losu i nieustającym katarem, wyrażająca nadzieję na wspólne zakupy i plotki - joanna

      Usuń
  3. cisza ... choroba zmogła Cię Dj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, niemoc mnie ogarnęła
      stęskniłam się za Tobą

      Usuń
  4. No właśnie Joanno co tak cicho tu?? :) motywacyjne uściski Dż2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za motywacyjny uścisk, aż lepiej człowiekowi! :)

      Usuń
  5. szykuj się przyjazd w nocy w poniedziałek ,oj będzie się działo Dj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz