małe oszustwo



Bigos
1 kg kapusty kiszonej (u mnie Sandomierska)
0,5 kg piersi kurczaka
0,5 kg pieczarek
cebula
sos sojowy, sól, pieprz, kminek

mięso kroję w kostkę, zalewam sosem sojowym, odstawiam
kapustę przepłukuję na sicie i siekam, umieszczam w garnku, wlewam 2 szklanki wrzątku, gotuję na małym ogniu
po ok godzinie dodaję podsmażoną, posiekaną cebulę, następnie pieczarki i mięso - wszystko to podsmażam na oliwie, każdy składnik oddzielnie
doprawiam solą, pieprzem, kminkiem i ewentualnie sosem sojowym, jeśli potrzeba dolewam wrzątku
po około dwóch godzinach bigos-nie bigos jest gotowy:)

przepis  stąd 

Komentarze

  1. Smacznie rozpoczynamy poniedziałek :) Kochana Joasia.... :)
    No i wiadomo co będzie u mnie kolejnym pysznym daniem obiadowo-kolacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:))

      Usuń
    2. Te czerwone kawałki w miseczce to marchewka z kapusty? ;)

      Usuń
    3. Yhy :) bo kapusta sandomierska jest taka "podrasowana" :)

      Usuń
  2. Głodna, głodna ja! Lecę do kuchni zainspirowana oszustwem! Z tym że tarta miała dziś być, może w trakcie lotu do kuchni wybór nastąpi;) Oszustwo jednak mnie nęci i kręci ...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszustwo jest wysublimowane i pełne smaku. Nęci pieczarką i kurczaczkiem. Pachnie podczas gotowania na pół bloku. Zapełnia brzuch i grzeje pieprzem:))
      Miłych wyborów:)) cóż szkodzi jedno i drugie poczynić..

      Usuń
  3. Niezła wersja. Na ten zimowy czas musi być pyszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jeśli po powrocie z pracy jest w lodówce coś co można odgrzać w kilka minut. Zaparzam zieloną i rozkoszuję się wertując nową Kuchnię w międzyczasie.)

      Usuń
    2. O tak, lubię gotowe obiady czekające na mnie w lodówce. Zwłaszcza zupy, zwłaszcza zimą :)

      Usuń
  4. Lubię takie oszustwa. Niby na szybko, a jak smacznie. A kapustą z pieczarkami (dla mnie w wersji bez mięsa) nigdy nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa Twojej kuchni bezmięsnej.. podziel się jakimś przepisem:)

      Usuń
  5. dzień dobry to bedzie lepszy dzień .... dziekuje za wczoraj!! :) Ta od tortu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze i zawsze za rogiem lepszy dzień, do usług! :)))))

      Usuń

Prześlij komentarz