z miłością

przez 365 dni w roku


muffiny z malinami / 12 szt
240 g mąki pszennej, 120 g cukru(cukier puder i cukier biały),
1 łyżeczka cukru waniliowego, 1/2 łyżeczki soli, 2 łyżeczki proszku do pieczenia

150 ml mleka, 1 jajko, 25 g stopionego ostudzonego masła
mrożone maliny

mokre składniki dodaję do suchych, wsypuję maliny, mieszam szybko widelcem (ciasto musi mieć grudkowatą konsystencję, wtedy nie jest zbite po upieczeniu)
formę do muffin wykładam papilotkami, nakładam ciasto do 3/4 wysokości
piekę w 220 st ok 30 min

podpatrzyłam tutaj

Komentarze

  1. No takie muffiny smakują najbardziej ;*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą dzisiaj u mnie - z jagodami :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie. Nie od święta, ale każdego dnia ... Należy pamiętać o tych, których kochamy ^^

    Za muffiny najchętniej bym Cię udusiła (!), bo smaka narobiłaś, a chęci na wykonanie ani grama :/

    Pozdrowienia ślę!


    OdpowiedzUsuń
  4. O jak mi milo, ze muffinki wyszly;) Ja podpatrzylam u Karoliny;) I tak wedruje przepis dalej;)
    Mam jeszcze jeden, super szybki na muffinki z czekolada;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz