kojąco

gdy wszystko nie tak, ząb boli jak oszalały, a bliscy martwią i zaprzątają moją głowę swoimi  problemami
i niełatwymi wyborami.
Gdy ktoś walczy o każdy dzień z podniesioną głową. Chylę czoła.
Zamyślam się i przełykam słodko-gorzki życia smak.
Niech wyjrzy słońce! Dobrego poniedziałku Kochani.


sos z kurczaka, groszku i marchewki
podwójny filet z kurczaka
4-5 marchewek
1/2 puszki groszku
oliwa, sos sojowy, vegeta natur, śmietanka Łaciata UHT 18%

mięso kroję w kostkę, przyprawiam solą, pieprzem, dodaję oliwy i sosu sojowego
odstawiam na godzinę lub dłużej
następnie mięso podsmażam, dodaję marchewkę pokrojoną w kostkę
zalewam wszystko wodą, tak aby przykryła mięso i warzywa
duszę ok 15 minut, dodaję odcedzony groszek, łyżeczkę vegety natur
łyżeczkę mąki mieszam z kilkoma łyżkami  zimnej wody i przez sitko wlewam na patelnię
dodaję 1/2 szklanki śmietanki, gotuję jeszcze minutę, jeśli potrzeba dodaję soli i pieprzu

kasza gryczana
odmierzam szklankę kaszy gryczanej, płuczę na sitku zimną wodą
zagotowuję 2 szklanki wody dodaję 3/4 łyżeczki soli i 1/2 łyżeczki masła
na wrzącą wodę wsypuję kaszę, przykrywam i gotuję na małym ogniu 10 minut
po czym wstawiam na 20-30 minut do piekarnika ustawionego na 40 stopni

Komentarze

  1. Problemy nie sa latwe ale w zyciu nie da sie ich niestety uniknac... Kasza gryczana to moja milosc:) Uwielbiam! Przesylam promienie slonca, u nas dzis tak pieknie swieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gadaj! Podkarpacie szare.. dziękuję za promienie, złapałam:)

      Usuń
  2. A wiesz, że właśnie u mnie wygląda to Słoneczko? :) mam nadzieję, że niebawem i u Ciebie wyjrzy... a u mnie dziś kaszka kuskus :) smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.. Szczęściary:)
      kaszka kuskus mmm... :) smacznego

      Usuń
    2. U Ciebie zaświeciło? Zrobiło się lżej? :)

      Usuń
    3. Pozwól, że nie odpowiem. Parasol potrzebny.. ;)

      Usuń
  3. Oj tak, niech wyjdzie słońce, u mnie ostatnio w sobotę i od wtedy szaro... :( A gryczaną uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz