deszczowa niedziela



zupa brokułowo-jarzynowa, z mlekiem kokosowym i curry
brokuł umyty, rozdzielony na różyczki
1/2 opakowania mrożonki warzyw krojonych w paski ( marchew, pietruszka, seler, por) lub świeże, pokrojone
2-3 ziemniaki - obrane, pokrojone w kostkę
1/2 puszki mleka kokosowego
kostka warzywna Winiary, sól, pieprz, łyżeczka przyprawy curry, łyżeczka pasty curry, koperek

brokuł, ziemniaki, włoszczyznę  zalewam wrzątkiem, dodaję kostkę warzywną
gotuję na wolnym ogniu ok 30 minut, pod koniec wlewam mleko kokosowe, dodaję curry,
doprawiam solą i pieprzem, wrzucam garść pokrojonego koperku
bardzo smaczna, polecam:)

przepis-bistro mama



Komentarze

  1. U mnie tez deszczowo. Zupy wprost ubustwiam, a jesli zupka smaczna to na pewno warto
    zgotowac;) Udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dla odmiany dzisiaj słońce - przesłać troszkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po deszczowym poranku u mnie teraz słońce na dobre! I sezon rowerowy rozpoczęty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą niedzielę lało.. a sezon rowerowy rozpoczęłam w ubiegłą sobotę, piękna była:)
      nieśmiało słońce się teraz przebija, idzie ku lepszemu.. :))))

      Usuń
  4. U mnie także dziś piękne piękne słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czułam niemalże organoleptycznie, że ta wspomniana w esku zupka aromatyczna będzie do bólu kubków smakowych :)
    Zazdroszczę... :)
    U mnie, choć wieczór późny, pyrka na ogniu pomidorowa na kolejne 2 dni. Matka w pracy od rana do nocy. Młode muszą lecieć na pomidorowej - dla urozmaicenia jeden dzień z makaronem, drugi z kluskami lanymi :)
    Dobrej nocy Joasiu i spokojnego poniedziałku rzecz jasna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, chętnie przygarnęłabym Cię, dała miseczkę zupy, przytuliła do serca, otarła łzę i dała kopniaka, głowa do góry, lecimy z koksem i do przodu! :))

      a pomidorowa u Mamy to przecież rzecz najlepsza na świecie:)

      Usuń
  6. Mmmm...jak jest mleko kokosowe, to nawet brokuly zaakceptuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, ktoś kto nie lubi brokuła? :)) nie wierzę!:))

      Usuń
  7. No ja tu czekam, przebieram nogami co z tym weekendem a tu mi serwujesz zupkę, nie powiem, nie powiem, smacznie brzmi i wygląda ale ja tu na sensacje ducha czekam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż zrobić jeśli w Polsce południowo-wschodniej padało i padało i padało.. ogrzewałam się zupą, muzyką, cieszyłam oko nową parą butów i zagrzebywałam się w koc:)

      Usuń
  8. Zupa najlepsza na wszystko, na dni pochmurne zwłaszcza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zupa na deszcz, na zmarznięte dłonie, na pokrzepienie.

      Usuń

Prześlij komentarz