nieuchronnie

to ostatni dzień wakacji zasmucił się M.
nauczyciel:)


Komentarze

  1. u nas wakacje skonczyly sie 20 sierpnia...
    fajna ta ksiazka?zastanawiam sie nad zamowieniem jej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobała, może to czytanie w wakacyjnej scenerii też miało udział w odbiorze ... :)

      Usuń
  2. M.-nauczyciel ... hmmm. ... a czegóż to uczy ten wciąż tu obecny, miłym słowem przeplatany M. ... ? Jeśli można wiedzieć oczywiście.

    Mnie świadomość nieuchronności nieuchronnie sieknie boleśnie ze zdwojoną siłą, da po pysku, zwali z nóg i nostalgią przytloczy w niedzielny poranek.

    Jesienią powiało ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kami, skojarz fakty, rower bieganie sportowy typ znaczy wuefista:)
      mam nadzieję, że się nie obruszy, że uchylam rąbka tajemnicy;)

      w niedzielny poranek 31 sierpnia nieuchronność co wali po pysku? dobre! :) i powód do intensywnego pożegnania wakacji w sobotni wieczór:))) ja nie omieszkam tego zrobić:))
      i
      chowam filtry, już nie biegam boso po balkonie, a winogron teraz najlepszy ma smak

      Usuń
    2. Ależ Joanno!
      To już matematykowi nie przystoi sportowe zacięcie ... ? ;)
      U mnie mimo pięknego lata filtry w tym roku licho co zużyte. Ehhh... Mało uszczknęłam dla siebie z uroków lata. Marzy mi się choćby najkrótszy seansik z ultrafioletem ; D

      Usuń
    3. To życzę randki z witaminą D:)))

      Usuń
    4. przepraszam, że się wtrącę ;) a te filtry, co to do dzisiaj używałam mogę schować do szafeczki na przyszły rok? :)
      Ps. Rozpoczęcie roku szkolnego to moje pobudki 30 minut wcześniej... buuuuu ;)

      Usuń
  3. To będzie piękna jesień, czuję przez skórę, może nas to odrobinę pocieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co dobre szybko sie konczy;) Ale moze przywita nas sloneczna i sucha jesien:)

    WIdze, ze stawiasz tez na (LRP) porzadna ochrone przed sloncem. JA ostatnio przez przypadek zamiast LRP kupilam VICHY i jestem nim mile zaskoczona. Moja skora bardzo go polubila, bardziej nawet niz La Roche, dlatego pozostane mu raczej wierna.

    Udanego i slonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pięknie:) i dla Ciebie słonecznego weekendu Olu.
      Filtry z LPR Anthelios nadają choć odrobinę matu dlatego je lubię, ja i moja mieszana cera:)

      Usuń
  5. Filtry zużywam zawsze do końca, nawet jeśli już ich podstawowa funkcja nie jest potrzebna to działają świetnie nawilżająco. Przecież za rok i tak chcę kupić nowy ;)
    A winogron najlepszy ten słodki i twardy, strzelający pod zębami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a poza tym kupowanie i wybieranie filtrów początkiem czerwca to jak obietnica pięknego lata, sama przyjemność:)
      o tak słodki, i twardy i jabłka tylko te najtwardsze na całym warzywniaku:)

      Usuń
  6. Kosmetyki..:)). Koniecznie pokazuj częściej coś ze swojej toaletki.
    PS Wakacji nie było w tym roku nic a nic ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz