The Versatile Blogger Award

dziękuję schocolli  za nominację. po chwili wahania podejmuję wyzwanie.
oto 7 faktów o mnie półżartem półserio, ale prawdziwie:))
1. jestem uboższa o dwa zęby, nigdy nie wyrosły mi stałe dolne piątki
2. mam obsesję czystości trzech miejsc - wanny,  kuchenki gazowej i podłogi  w łazience
3. uwielbiam żelki, a ze wszystkich warzyw na świecie najbardziej lubię bób
4. marzę o czarnym mini cooperze cabrio i o własnym bistro
5. wyszłam za mąż w dwóch stuleciach, w XX wieku wzięłam ślub cywilny, a w XXI ślub kościelny
6. wydaję fortunę na fryzjera, a ani złotówki na kosmetyczkę, potrafię sama wykonać wiele kosmetycznych zabiegów
7. zimą zasypiam w skarpetkach i zawsze budzę się bez nich


Dziewczyny, zechcecie? :) nominuję :
Monię - myśli i słowa
Anię - sweet pea
ShoKę - shokalife
Monię - matka polka w uk
Agę -  tu i teraz
Olę - podróże słodkie

Komentarze

  1. z tymi skarpetkami mam tak samo;)
    dziekuje,ze przyjelas wyzwanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanno :) Dziękuję :)
    Ps. Ufff... Wannę, zlewozmywak i podłogi raczej zawsze czyste :P Mogę Cię ugościć i nawet chlebem na zakwasie poczęstować niebawem :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety, ależ to trudne zadanie :) Ale dziękuję i zechcę oczywiście!
    A Twoje punkty:
    4. marzę o czarnym mini cooperze cabrio i o własnym bistro
    6. wydaję fortunę na fryzjera, a ani złotówki na kosmetyczkę...
    7. zimą zasypiam w skarpetkach i zawsze budzę się bez nich
    mogłabym przepisać jako swoje!!! :) :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się pod tym podpisuję :) (znikające skarpetki <3)
      Własne bistro, mała knajpka, restauracja-moje marzenie! :))

      Usuń
    2. cudowne jesteście, Kobitki:)

      Usuń
  4. I ja mam problem ze skarpetkami;-) Znalazlam jednak na to sposob:) Mam kilka par cieplych odkolanowek... które jednak w nocy tez sie zsuwaja i rano budze sie z przedluzonymi stopami;-) dzięki za nominacje:-) z chęcią dołącze sie do zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiałam się z tych podkolanówek i przedłożonych stóp:)) uśmiechy ślę

      Usuń
  5. Piękna z Ciebie kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. och.. policzki zbyt pełne, nos za mały i za szeroki, ale dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełnie zapomniałam o Twojej nominacji :( Tak to jest jak człowiek pędzi, musi człowiek trochę pzystopować chyba :) Obiecuję że przy następnym poście się wyspowiadam :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz