no to wyruszamy:)





































Komentarze

  1. Przepieknie! Czas spedzic urlop w Bieszczadach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże, ja nie dałam nawet u siebie zdjęć z zeszłego roku z B.! w tym tygodniu nadrobię! :)
    pięknie, chciałabym teraz tam być, może 2 tygodnie temu... najpiękniejsze kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pojechałabym w Bieszczady jesienią. Byłam raz i marzy mi się obóz konny jesienią właśnie tam!

    OdpowiedzUsuń
  4. PS Świetne zdjęcia, zwłaszcza to roześmiane na głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Po prostu. Tymi postami przypomniałaś mi o Bieszczadach i chyba trochę zaczynam za nimi tęsknić... :) Może czas wrócić na Bukowe Berdo - moje ulubione...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Chciałabym pojechać w Bieszczady jesienią, choć latem też są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wędrowałam tą drogą jakiś czas temu, cudnie i złoto było:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz