bo ja tak kocham maj






Komentarze

  1. Bo z majem można pofiglować w kwiatach, bezkarnie i bezupalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą umyłam balkon, zerknęłam na mój zniszczony, plastikowy stół i dwa równie stare wiekowe i zniszczone krzesła i zrobiło mi się smutno. Żebym nie wiem jak je polerowała, myła, czyściła - czas zrobił swoje. Nie wyglądają estetycznie niestety. Ławeczkę chcę, ewentualnie stolik i trzy krzesła, takie jak ta Twoja ławka - stal i drewno. Bosko byłoby wówczas.
    I zioła, i kwiatuszki jakby z łąki do skrzynek przeniesione! Rewelacja :)
    Joasiu, jak się sprawują u Ciebie kosmetyki Ziaja z liśćmi manuka? U mnie słabo... Mam jeszcze pastę do peelingu, tę w białej tubce i męczę ją już kilka miesięcy. Zmęczę na stopy może.
    Kocham maj. Najpiękniejszy ze wszystkich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i moja ławeczka zniszczona i wyblakła, ale myślę, że ma swój urok. trzymam kciuki za Twoje plany balkonowe i ich realizację:)) moje truskawki mają się dobrze i zioła także, zobaczymy jak w tym roku ogrodnik-joanna się sprawdzi.. zapraszam na kawę na balkonie plus truskawka z krzaczka, idziesz w to??

      Monia, ten duet z Ziaji sprawdza się genialnie, żel myjący i krem mikrozłuszczający na noc plus ochrona filtrowa na dzień, bardzo jestem zadowolona i postanowiłam się podzielić tym odkryciem:)
      pasta do peelingu błe - mówiłam! :))
      Maju trwaj!!

      Usuń
    2. wchodzę w te truskawki bez chwili wahania :)

      aż żal, że mam suchą skórę! :)))

      Usuń
  3. w maju natura jest kobietą

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham maj, kwiaty, balkony i wszytko wokoło tego! Jak ten Vichy?Tez nabyłam :) Złota skórę czytałam, ino gorsza niż Szmaragdowa tablica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze mi się czyta Złotą skórę,
      a Vichy całkiem ok, filtry do twarzy to dla mnie obowiązek wybieram te nietłuste i apteczne, a Tobie jak służy, używałaś?

      Usuń
    2. Za krotko uzywałam, nie mam jeszcze zdania. Z drugiej strony mam ochotę na svr defence anti age...A cos po doczy polecasz?

      Usuń
    3. Asia nie wiem w jakim wieku jesteś ani jaką masz cerę;) ja pod oczy uwielbiam vichy z retinolem,mój ulubiony

      Usuń
    4. Jak to w jakim ;) 18+ ;) no dobra dobe 30+ ja mam vichy lift up i tak sobie mi się podoba, może spróbuję ten twój!

      Usuń
  5. Przysiadłabym na tej ławeczce z kawą i książką, albo jeszcze lepiej-z Joanną, porozmawiać chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) zapraszam i nawet wino białe się znajdzie.

      Usuń
  6. Truskawki juz tuz, tuz ;) U mnie poziomki ale podczas naszej nieobecnosci troszke podsechly... moze sie jeszcze da uratowaac :) A Vichy tez uzywam i lubie. Choc mam wrazenie, ze ten nowy w tym roku znow cos w skladzie ma nowego, bo jakos zaczal szczypac:( Usciski i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz