"To wybór, a nie przypadek, decyduje o twoim przeznaczeniu. Sam musisz zdecydować, ile jesteś wart,
jaką odgrywasz rolę w świecie i  w jaki sposób nadajesz mu sens. Nikt inny nie dysponuje tym, co ty -
twoim zestawem talentów, pomysłów, zainteresowań. Jesteś oryginalnym egzemplarzem. Arcydziełem.
Pokaż całemu światu, jakim stworzono cię cudem. Ściemniaj dopóki go nie przekonasz."

dobre?? :)
z książki, którą pokreśliłam w wielu miejscach zaznaczając mnóstwo dobrych zdań,
M. się trochę ze mnie podśmiechuje,  a ja wyciągam co najlepsze z tej lektury na gorsze dni.

"Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett



Komentarze

  1. Joanno, widzę, ze maj spowodował u Ciebie natchnienie do pisania :)
    Pięknie!
    Książkę mam (córa ma) i podczytuję w tzw. międzyczasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mówisz? :))
      a książkę należy właśnie podczytywać, po kawałeczku.

      Usuń
    2. tak mówię :)
      właśnie opublikowałam kilka słów. ciekawe, kiedy blogger je puści w świat :)
      zjem miseczkę pomidorowej, zrobię mejkap i śmigam w miasto odebrać mój kochany smart z naprawy :)

      Usuń
  2. Aśku, zobacz jak mówiłam ludziskom że jestem Arcydziełem to mówili że zadzieram nosa. A prawda sama się broni. Przecież każdy z nas jest tylko nie każdy o tym wie!
    :)
    Gdybym mogła, to bym "sięgła" po nią, dobrze babeczka pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza mi się zapominać o tym:)) przypomnij jakby co.

      Usuń
  3. Właśnie sie do niej przymierzam. Mama dostała, więc sobie pożyczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama zaczytuje się we wszystkich częściach, a ja jakoś nie mogę przebrnąć...
    Ale zdecydowanie zgadzam się "To wybór, a nie przypadek..."

    OdpowiedzUsuń
  5. Lektura juz za mna. Podkreslilam wiele urywkow ale jeszcze d nich nie wrocilam. Musze jeszcze raz przegladnac ksiazke:) Podobala mi sie. Pokrzepila :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz