Rzuć to wszystko, wszystko co złe
Co gnębi cię
Zostaw troski za sobą gdzieś
I ze mną pędź,
Właśnie ze mną!

Ty ze mną obok, ja z tobą
Niech szampan strzeli nam na drogę
Zwyczajne w nadzwyczajne znów odmieńmy dni






ciasto jogurtowe na niedzielne popołudnie
w temperaturze pokojowej:
4 jajka
mały jogurt naturalny/ok 200 g
120 g oleju
oraz
300 g przesianej mąki pszennej + 2 łyżeczki proszku do pieczenia, szczypta soli
180 g cukru / w tym biały i trzcinowy oraz cukier waniliowy

jajka dokładnie ubijam z cukrem, po czym na najniższych obrotach miksera, po łyżce, dodaję resztę składników, na przemian olej, jogurt, mąkę
ciasto wylewam na przygotowaną  blachę / papier do pieczenia lub masło, bułka tarta
na wierzch układam brzoskwinie z puszki dokładnie odsączone i posypuję kruszonką
(50-100 g mąki, 50 g cukru pudru, 50 g masła)
piekę 50 minut w 180 stopniach, i jeszcze 10 minut w 160 stopniach

Komentarze

  1. Dobry klimat u Joanny :)
    To lubię.
    BRAWO TY! :)))
    Coś mi mówi że to ciasto jogurtowe będzie idealne na poniedziałkowe popołudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo ja:) zrób jogurtowe zrób i chodź do kina:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie znam całej, choć przyznam w sklepie wrzucałam ją do koszyka i odkładałam, nie mogłam się zdecydować czy porwie mnie dość:)

      Usuń
  3. Joasiu, przepis już wydrukowany :) Wpiszę do notesu jako kolejny od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) znaleziony w czeluściach sieci, sprawdzony nie raz:)

      Usuń
  4. Duszo bliźniacza czemu mieszkasz tak daleko...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie ciasto to chyba nawet ja jestem w stanie zrobić. Na zdjęciu wygląda smakowicie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz