to zdecydowanie nie był mój dzień.. ale przecież mogę mieć dni lepsze i gorsze;)
często mam ochotę wytatuować sobie posty Tekstualnej na czole:
"Mogę ubierać się jak minimalistka, choć w duszy grają cyganie. Mogę powiedzieć, że czegoś nie umiem. Mogę przyznać, że coś mnie zraniło. Mogę być sobą. Mogę być ładna, nawet jeśli na siłowni nie byłam przez trzy tygodnie. Mogę iść na dwugodzinny spacer zamiast klepać na komputerze. Mogę nie wstać rano popracować, choć przed snem obiecałam sobie, że to zrobię. Mogę zaczynać od nowa tyle razy, ile chcę. Mogę nie prasować rzeczy i nie myć okien. Mogę ściąć włosy na chłopaka i zaraz żałować tego najbardziej na świecie. Mogę, mogę, mogę... wszystko mogę" 
MOGĘ.
z miłością joanna


Komentarze

  1. Patrząc na moje brudne okna, bo nie mam czasu/siły się z nimi zmierzyć też mówię sobie mogę znieść Wielkanoc z brudnymi oknami...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz