ukradkiem wyjadam migdały, tylko o tym ciii....



chrupiąca granola
300 g płatków owsianych
po 40 g siemienia lnianego, sezamu, słonecznika
80 g pestek dyni
po 100 g całych migdałów i orzechów laskowych

3 łyżki cukru brązowego, 3 łyżki miodu, 1/3 szklanki oleju (słonecznikowy), 1/4 łyżeczki soli, 1 łyżeczka aromatu waniliowego - podgrzane, wymieszane

mieszam wszystko razem, układam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, piekę w 180 stopniach około 40 minut często mieszając - co 5-10 minut
pyszna z jogurtem greckim i owocami

podpatrzyłam tutaj - Plate of joy

Komentarze

  1. ja bym wyjadala jeszcze pestki dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ostatnio granolę po raz pierwszy i wiem, że muszę z nią uważać-jest tak pyszna, że zjadłabym cały słoik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Kochana A. ja sie łudzę, że to samo zdrowie:))

      Usuń
  3. Ja też wyjadam migdały, uwielbiam prażone ;)) Granolę robię całkiem podobnie z tym, że zamiast oleju używam tłuszczu kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są takie dobre! :) i tylko ja mogę mieć ten przywilej chi chi

      ciekawe jak smakuje z tłuszczem kokosowym.. na pewno aromat jest niezwykły

      Usuń
  4. Ja też najbardziej lubię migdały, są takie smaczne jak są podpieczone i chrupkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z najlepszych śniadań!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz